BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 22, 2009

23rd January

HAPPY BIRTHDAY.....HAPPY BIRTHDAY....... HAPPY BIRTHDAY TO U....... wish u success with whatever u do....

Monday, January 19, 2009

Cameron trip....


Sunday, January 18, 2009

Mengeksperasikan....

Last 2 days...since like no idea to write anything, so i upload some of my pix, i still remember 1 of my friend words " Memang gambar tidak dapat berkata-kata tetapi ia mampu mengeksperasikan seribu makna".....sound good yaaaa :)

With luv and passion haniey :)

Luv dis color


umie and ajeak


Happy Family


It's me


Wednesday, January 14, 2009

my kids photo wid mama



Aisyah, Mama, Akmal n Yasmin......umie sayang korang :)

Pieces of thought

Pieces of thought and voice of my heart ...... a dimension where u can play with your senses, may not only be seen by the eyes but also by the heart :)

Monday, January 12, 2009

Warna warni

Di sini kita bermula, dengan penuh kemanisan hidup yang belum tentu di mana hempedunya. Namun, kecekalan dan kesabaran pasti membawa bunga indah penuh warna warni.. :)

with luv and passion :) haniey

KOSONG & PENUH

Kosong bagi seseorang boleh dianggap penuh oleh orang lain. Sebaliknya, penuh bagi seseorang boleh dianggap kosong oleh orang lain. KOSONG dan PENUH - kedua-duanya merupakan produk dari “fikiran” kita sendiri.Sebagaimana anda memandangi hidup demikianlah kehidupan anda. Hidup menjadi bererti, bermakna, kerana anda memberikan erti kepadanya, memberikan makna kepadanya.Bagi mereka yang tidak memberikan makna, tidak memberikan erti, hidup ini ibarat lembaran kertas yang kosong…

Thursday, January 8, 2009

Heartbreaks

Heartbreaks last as long as you want and cut as deep as allow them to go.....The challenge is not how to survive but to learn from them... :)

With love & passion

To all my friends, here's something i'd like to share with you all, for all of your love and kidness too. It's a symbol of the friendship we share together, a friendship i hope will last forever and thought we live so far apart. Always remember you hold a piece of my heart.....


With Love & passion.....aryani

Wednesday, January 7, 2009

Mempelajari

" Setiap hari bagaikan kita membuka buku yang baru....ada saja yang kita hadapi, bermacam manusia yang kita temui, namun setakat mana kita mempelajari? Apakata kita berbicara, berkongsi rasa dan bertukar-tukar pendapat tentang emosi, cabaran kehidupan dan masalah semasa dalam dunia yang berbicara tanpa suara. "

Saturday, January 3, 2009

who u are & say what u feel

May Allah bless you be who you are and say what u feel bcoz those who minds dont matter whatever with the past has gone, but the best is always yet to come…….

Sunday Menu

Hari ni, aku masak sup ekor dan sayur campur...bz siapkan anak2 punya keperluan sekolah, tak tau nak nasib sok pulak....alahai....

Thursday, January 1, 2009

Pengorbanan

Pengorbanan dalam mencari cinta sejati..percintaan selama 10 tahun musnah gara2 berubahnya hati..suka,cinta dan sayang yg di semai musnah. Cinta yg muncul selepasnya..betul2 membahagiakan..namun benarlah ajal maut dan jodoh di tgn tuhan..cintanya terpisah kerana allah lebih mengetahui. Namun allah itu maha adil. Pengorbanan haruslah kita tempuhi dgn sabar..kerana duka yg mendatang..hadirnya bukan sahaja utk melukakan..tp hadirnya juga membawa hikmah yg mendalam.
Kadang-kadang kita tak pernah tahu dan sedar...yang kita rasakan terbaik buat kita sebenarnya bukan rahmat yang ALLAH kurniakan.

2009

Kita sering mahukan hari yg CERAH tetapi ALLAH lebih mengetahui HUJAN perlu diturunkan. Kita inginkan KESERONOKAN tapi KESUSAHAN itu yg mengajar KEHIDUPAN. Kita inginkan KETENANGAN tapi HAKIKATNYA diri ini penuh DOSA dan manusia tidak dapat lari drpd KESILAPAN. Semua itu bukan HUKUMAN tapi adalah tanda kasih sayang ALLAH agar kita lebih BERIMAN.
Semoga kita kuat berusaha utk memajukan diri.
Salam Sayang
Haniey