BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 25, 2008

Kawan


Tiba-tiba teringat kawan, aku ni byk ke kawan....kawan rapat, kawan tempat kita berkongsi sesuatu, bila pikir balik semuanya ditentukan oleh Allah. Kadang kala, kita tak faham mengapa dan kenapa kita kenal dengan seseorang itu. Kalau nak diikutkan, memang tak ada satu pun yang common antara kami ni tapi serasinya, Allah saja yang tahu.


Tapi kan, seingat aku, satu benda yang aku share dengan kawan aku.....Cat...dia sorang aje yang tahu rahsia aku.... thanks beb sbb jd pendengar setia aku....hehehehe. Apa bendanya tu, tak payahla aku uraikan di sini .... :) Kadang-kadang aku pelik jugak pada diri aku ni....aku tak banyak kawan...aku lebih gemar bekwn dgn lelaki....pelik gak..tp itu laaa aku....hanya ada a few kawan perempuan....


Mcm selalu orang ckp, kawan tu anugerah dan yang terpilih saja yang akan dapat. So, terima kasih selamanya utk kak rohan, ila, mona, sue, cat, & utk kwn2 yang hadir dlm diri aku, kerana menjadi anugerah terbaik yang aku ada....

0 comments: